Carmen Tania Grigore: „Miracolul întâlnirii cu fiica lui Constantin Noica“

Venită în Anglia deja de un an de zile,mă simţeam dezrădăcinată,autoexilată  cumva într-o lume care deşi mă acceptase uşor,mă sfredelea cu amarul gust al înstrăinării. Presimţeam mereu că ceva trebuia însă să mi se întâmple.

Dumnezeu mă adusese în acest ţinut depărtat de agitaţia zdrobitoare a marilor oraşe cu un scop anume. Răbdare, îmi spuneam neîncetat,ai răbdare şi vei ajunge să cunoşti,să afli de ce.

La o vreme,în căminul de bătrâni unde lucram s-a instalat o bătrânică ce îmi amintea într-un fel de Sfânta Vineri,aşa cum îmi apăruse cu ani în urmă într-un vis cu nuanţe profetice. Vis în care alergam înfricoşată printr-o pădure adâncită  în ceaţă şi deodată,într-o fantă de lumină,am descoperit o căsuţă ca de turtă dulce, la uşa căreia am bătut cerând ajutor.

În prag a apărut o bătrânică desprinsă parcă dintr-o frescă bisericească.

Eu sunt Sfânta Vineri,mi-a zis.Sunt aici ca să te ajut! >>>>

Publicat în noutăţi. Comentarii închise la Carmen Tania Grigore: „Miracolul întâlnirii cu fiica lui Constantin Noica“