Ovidiu Bufnilă: „A Doua Scrisoare Deschisă scrisă cu şi mai multă dragoste către românii de pretutindeni“

Oare nu cumva greşesc zicând ce zic de-acum încolo în scrisoarea asta?! Daca greşesc, eu să fiu rătăcitul. Să fi eu eu rătăcitul şi să n-am dreptate. Daca am dreptate pe undeva, atunci se cheama că avem o Salvare căci putem să ne îndreptăm stând în puterea noastra să îndreptam lucrurile. Acum,zic şi eu, aşa într-o doară, că parcă nimeni nu vrea nimic serios şi înălţător în ţara asta. Parcă nimeni dintre români cu stare nu vrea să construiască în România cel mai mare avion din lume. Parcă nimeni nu vrea cu adevărat să câştigăm Campionatul Modial de Fotbal de vreme ce mereu ne dăm cu stângu-n dreptu pe terenu de fotbal crezandu-ne mereu oropsiţi de fluieraşii din spatele uşilor închise ale Afacerilor Internaţionale din Fotbalul Internaţional.

Parcă nimeni nu vrea ca un scriitor român să primească Premiul Nobel căci invidioşii şi intrigaţii bagă fitile peste tot dragii de ei ca să nu se întâmple cumva minunea asta. Nu vrem să invadăm Asia. Nu vrem să construim un tunel pe sub Marea Neagră. Nu vrem să facem un oraş plutitor în spaţiu. Nu vrem să fim cei mai nebuni din lume dar suntem gata să punem la cale nebunii incredibile dar care nu se pun la socoteala niciunde. M-am săturat să văd toţi aroganţii cum se dau sfătoşi, înţelepţi şi mari şi tari în România şi se iţesc pe ecrane asudând la greu de greaua lor povară aşa-zis istorică. >>>>

Publicat în noutăţi. Comentarii închise la Ovidiu Bufnilă: „A Doua Scrisoare Deschisă scrisă cu şi mai multă dragoste către românii de pretutindeni“