Eleonora Schipor: „Cu gândul la Ilie Motrescu“

Cu gândul la Ilie Motrescu”, Editura „Prut”, Cernăuţi, 2009, ediţie îngrijită de Eleonora Schipor

„Am hotărât  ca în acest an 2009, când se împlinesc 40 de ani de la tragica dispariţie a poetului Ilie Motrescu din Crasna Putnei, să public în memoria sa această carte.

Am selectat poeziile scrise în diferite perioade, cu diferite ocazii, scrise de diferite persoane, dedicate poetului crăsnean.

În prima parte am inclus poeziile poeţilor consacraţi, care au fost publicate fie în unele ziare sau reviste, fie în almanahuri sau cărţi. În a doua parte am adăugat câteva poezii ale unor autori populari, unii copiii chiar…

Ca şi în celelalte cărţi dedicate lui Ilie Motrescu am inclus şi aici o serie de fotografii care ne arată căile scurtei vieţi ale poetului.

Sper că tuturor admiratorilor slovei tipărite, cât şi a operei motresciene, le va fi pe plac cele adunate în cartea „Cu gândul la poetul Ilie Motrescu”.- ELEONORA SCHIPOR >>>>

Publicat în noutăţi. Comentarii închise la Eleonora Schipor: „Cu gândul la Ilie Motrescu“